Klachten
We begrijpen dat er soms situaties kunnen ontstaan waarin u niet helemaal tevreden bent met uw ervaring bij ons. In dergelijke gevallen willen we u graag aanmoedigen om eerst contact met ons op te nemen om uw zorgen of klachten te bespreken. U kunt ons bereiken via e-mail op info@ferbox.nl. We zijn vastbesloten om problemen op te lossen en streven ernaar om uw vragen en bezorgdheden zo snel en efficiënt mogelijk te behandelen.
Mocht het gebeuren dat het contact met ons niet leidt tot een bevredigende oplossing, dan bieden we u de mogelijkheid om uw geschil voor bemiddeling aan te melden bij Stichting WebwinkelKeur. U kunt dit doen via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie die als tussenpersoon kan optreden bij geschillen tussen consumenten en webwinkels. Ze streven naar eerlijke oplossingen die voor beide partijen aanvaardbaar zijn.
Daarnaast willen we u informeren dat vanaf 15 februari 2016, in overeenstemming met EU-regelgeving, consumenten binnen de Europese Unie de mogelijkheid hebben om klachten aan te melden via het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie. Dit platform is ontworpen om consumenten en verkopers te helpen bij het oplossen van geschillen op een online platform. U kunt het ODR-platform vinden op de volgende link: http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer u een klacht indient via het ODR-platform van de Europese Commissie, wordt uw zaak geregistreerd en doorgestuurd naar een geschikte geschillenbeslechtingsinstantie. We willen benadrukken dat het altijd de voorkeur heeft om eerst contact met ons op te nemen, maar als dat niet tot een bevredigende oplossing leidt, staat het u vrij om gebruik te maken van de mogelijkheden die het ODR-platform biedt.
We waarderen uw zaken met ons en streven ernaar om eventuele problemen of klachten op een eerlijke en transparante manier op te lossen.